Dostępne szkolenia

Poniżej znajduje się lista miast, w których aktualnie przeprowadzamy szkolenia.
Kliknij na nazwę miejscowości, aby pokazać szkolenia tylko z tej miejscowości.



Kliknij na nazwę miejscowości, aby pokazać szkolenia tylko z tej miejscowości.



Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA Prowadzący: TRENER SZKOLEŃ MIĘKKICH - na ŻYWO !!! SZKOLENIE ONLINE
  • 09.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

  • 12.06.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Asertywny lider- jak dbać o dobrą relację z pracownikami, ale też wymagać od nich? Prowadzący: SYLWIA ZIĘBA na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 10.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

  • 21.06.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w pracy menedżera Prowadzący: SYLWIA ZIĘBA na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 10.05.2024

    godz: 09:00 - 12:00

  • 21.06.2024

    godz: 09:00 - 12:00

Cała Polska
Mobbing i dyskryminacja, Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Zmowa milczenia – Jak ukrywamy mobbing i jakie są jego konsekwencje. Prowadzący: ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 14.05.2024

    godz: 14:15 - 16:45

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Jak budować i wzmacniać komunikację między pracownikami. Prowadzący: ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 16.05.2024

    godz: 09:00 - 14:00

  • 05.06.2024

    godz: 09:00 - 14:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu Prowadzący: TRENER SZKOLEŃ MIĘKKICH - na ŻYWO !!! SZKOLENIE ONLINE
  • 16.05.2024

    godz: 09:00 - 12:00

  • 18.06.2024

    godz: 09:00 - 12:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Jak zarządzać czasem? - metody, techniki i sposoby w zależności od rodzaju wykonywanej pracy, sprawowanej funkcji oraz cech indywidualnych. Prowadzący: IWONA WACHEL -na ZYWO!!!SZKOLENIE ONLINE
  • 16.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Jak budować i wzmacniać swoją asertywność. Prowadzący: ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 17.05.2024

    godz: 12:00 - 15:00

  • 07.06.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Zarządzanie talentami- w jaki sposób rozpoznawać i rozwijać u pracowników ich naturalne predyspozycje? Prowadzący: SYLWIA ZIĘBA na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 24.05.2024

    godz: 09:00 - 12:00

  • 10.06.2024

    godz: 09:00 - 12:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Zarządzanie strategiczne- fundament sprawnie funkcjonującej firmy oraz skutecznego menedżera Prowadzący: SYLWIA ZIĘBA na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 24.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

  • 10.06.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Mobbing i dyskryminacja, Szkolenia otwarte, Mobbing, Szkolenia miękkie, Online Ukryty mobbing- jak go rozpoznać i jak mu zapobiegać Prowadzący: SYLWIA ZIĘBA na ŻYWO !!!SZKOLENIE ONLINE
  • 24.05.2024

    godz: 10:00 - 12:30

  • 10.06.2024

    godz: 10:00 - 12:30

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Prowadzący: TRENER SZKOLEŃ MIĘKKICH - na ŻYWO !!! SZKOLENIE ONLINE
  • 27.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

  • 13.06.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska
Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów oraz komunikacja perswazyjna w praktyce Prowadzący: IWONA WACHEL -na ZYWO!!!SZKOLENIE ONLINE
  • 27.05.2024

    godz: 09:00 - 13:00

Cała Polska

Szkolenia z kompetencji miękkich

Rynek pracy coraz częściej wymaga od pracownika nie tylko określonych kwalifikacji i doświadczenia, ale także pewnych predyspozycji i cech charakteru, które wpływają na jakość wykonywanej pracy. Indywidualne umiejętności, które wynikają z naszej osobowości są określane, jako kompetencje miękkie. To te cechy decydują o tym, jak szybko przystosowujemy się do nowych obowiązków, nawiązujemy relacje z pozostałymi pracownikami lub realizujemy skomplikowany projekt.

 

Kompetencje miękkie są coraz bardziej cenione przez pracodawców niezależnie od rodzaju branży czy wielkości danej firmy lub jednostki. Posiadanie określonego zestawu umiejętności osobistych oraz interpersonalnych nie oznacza, że nie mogą one podlegać procesowi poszerzania oraz doskonalenia. Szkolenia miękkie pomagają w odkrywaniu osobistego potencjału, a także w rozwoju uniwersalnych umiejętności, które przydają się zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym.

 

Co zawiera nasza oferta szkoleń miękkich?

Proponujemy Państwu szkolenia z umiejętności miękkich, które wpisują się w aktualne trendy i potrzeby rynku pracy. Oferta szkoleniowa obejmuje rozwój predyspozycji osobistych, a także podniesienie poziomu umiejętności interpersonalnych.

 

Program szkoleń został stworzony przez ekspertów i obejmuje najbardziej kluczowe zagadnienia z obszaru kompetencji miękkich, takie jak:

  • zarządzanie czasem,
  • rozwiązywanie konfliktów,
  • komunikacja interpersonalna,
  • a także szczególnie potrzebne umiejętności miękkie w sferze obsługi klienta.

 

Szkolenia miękkie dla firm – szansa na wzmocnienie pozycji na rynku

Szkolenia z kompetencji miękkich to nie tylko inwestycja w rozwój umiejętności pracownika, ale także w potencjał całej firmy. W wielu branżach szczególnie ważnym aspektem wykonywanej pracy jest umiejętność zarządzania czasem i planowania zadań. Odpowiedni podział i planowanie obowiązków przyczyniają się do terminowej realizacji harmonogramu pracy lub ważnego projektu. Umiejętność organizacji pracy wpływa na większą efektywność, a także poziom zadowolenia i satysfakcji z wykonywanej pracy. Eliminuje także ryzyko chaosu i pracy pod presją czasu, co ogranicza ilość popełnianych błędów.

 

Odpowiednio dobrane szkolenia miękkie przyczyniają się do budowania silnego i zgranego zespołu pracowników. Poruszana podczas szkoleń tematyka z zakresu rozwiązywania konfliktów może wpłynąć pozytywnie nie tylko na relacje pomiędzy pracownikami, ale także na prawidłową komunikację pomiędzy pracownikiem, a kadrą zarządzającą. Nierozwiązane konflikty wpływają destrukcyjnie na środowisko pracy, są przyczyną stresu, obniżenia motywacji, a w skrajnych przypadkach mogą także skutkować dużą rotacją w ramach danego zespołu.

 

Szkolenia miękkie – sposób na skuteczną komunikację w pracy

 

Nasze szkolenia z umiejętności miękkich obejmują także zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej. Właściwa komunikacja pomiędzy pracownikami jest kluczowa dla sprawnego i prawidłowego realizowania obowiązków zawodowych. Umiejętności komunikacyjne przydają się także w codziennych kontaktach z klientami firmy, co jest szczególnie widoczne w branżach związanych z bezpośrednią sprzedażą towarów lub usług. Rozwój umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej może być szczególnie przydatny w przypadku kadry zarządzającej. To na nich spoczywa obowiązek egzekwowania obowiązków służbowych, a także dbanie o dobrą organizację pracy i relacje w firmie.

 

Jakie są korzyści z udziału w szkoleniu?

Szkolenie kompetencje miękkie obejmuje szeroki zakres tematyczny, który pozwoli wzmocnić umiejętności przydatne na rynku pracy. Z perspektywy pracownika to często szansa na zdobycie lepszej pracy, a także osiągnięcie awansu zawodowego lub zmiany stanowiska pracy na takie, które jest zgodne z posiadanymi predyspozycjami. Kompetencje miękkie są zazwyczaj weryfikowane już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego warto już na początku zaprezentować się z jak najlepszej strony w oczach potencjalnego pracodawcy. Firma inwestująca w umiejętności osobiste oraz społeczne pracowników wzmacnia swój potencjał na rynku pracy, a także zyskuje na tle konkurencyjnych podmiotów. Pracownicy wyposażeni w odpowiedni zestaw kompetencji miękkich posiadają większe zdolności adaptacyjne do nowych warunków pracy lub zakresu zadań i obowiązków.

 

Na środowisko pracy składa się zazwyczaj określony zespół osób, który pracuje wspólnie na sukces danej firmy. Wzmacnianie kompetencji miękkich wpływa na umiejętność współpracy z pozostałymi pracownikami oraz na zdolność do delegowania zadań i zarządzania określonym zespołem. Szkolenia z umiejętności miękkich przyczyniają się także do budowania lepszych i trwalszych relacji z klientami oraz z partnerami biznesowymi firmy. Opinia klientów to niezwykle ważny czynnik, który wpływa na popularność oraz pomaga w budowaniu pozycji danej marki czy instytucji.

 

Do kogo są skierowane szkolenia?

Szkolenia są skierowane do wszystkich osób, które są zainteresowane podniesieniem poziomu kompetencji miękkich, a także do podmiotów, którym zależy na profesjonalnej inwestycji w posiadaną kadrę. Nasza oferta obejmuje zarówno szkolenia miękkie dla pracowników administracji, jak i szkolenia miękkie dla firm. Program został opracowany tak, aby odpowiadać na potrzeby zarówno pracowników z sektora publicznego, jak i z podmiotów prywatnych. Przedmiotem szkolenia są kompetencje miękkie, które są kluczowe z punktu widzenia rynku pracy oraz potrzeb pracodawców. Szkolenia mogą być także szczególnie przydatne dla właścicieli firm oraz członków kadry zarządzającej z uwagi na zagadnienia związane z budowaniem właściwych relacji z klientami, a tym samym zapewnienie wysokich standardów obsługi.