Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
1.Rola komunikacji interpersonalnej
– co i jak mówić?
– bariery komunikacyjne
– parafraza, klaryfikacja, zadawanie pytań, ocena, interpretacja – sposoby na zniesienie
barier w komunikacji
– język szakala i język żyrafy
2.Kluczowe aspekty komunikacji interpersonalnej
– jaki może być Twój rozmówca? Typologia osobowości wg Thomasa Ericsona.
– komunikacja werbalna
– komunikacja niewerbalna
3.Jak się skutecznie komunikować:
– zasady budowania jasnych i czytelnych komunikatów
– asertywność w komunikacji: komunikat JA vs. komunikat TY
– metoda FUKO jako skuteczny sposób na udzielanie informacji zwrotnej
– aktywne słuchanie i aktywne mówienie.
v Metodologia wykorzystywana podczas szkolenia:
– ćwiczenia
– quizy
– dyskusja grupowa
– studia przypadków
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Absolwent studiów społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu human resources w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Przez wiele lat zdobywał umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołami w obszarze obsługi klienta, skutecznej selekcji i pozyskiwaniu pracowników z rynku pracy oraz w rozwoju ich kompetencji poprzez m.in. prowadzenie spotkań coachingowych. Posiada doświadczenie także w usprawnianiu procesów wewnątrz firm.