Prawo pracy dla Kadr i Płac, Szkolenia otwarte, Archiwum Zakładowe i Kancelaria, Online
Doręczenia elektroniczne po zmianach - nowy obowiązek od 10 grudnia 2023 roku
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
Definicje ustawowe:
- Podmiot publiczny
- Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Operator wyznaczony,
- Publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
- Publiczna usługa hybrydowa,
- Przesłanki doręczania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, wyłączenia,
- Adres do doręczeń elektronicznych
Czego nie obejmuje ustawa o doręczeniach. Baza adresów elektronicznych. - Jakich rodzajów doręczeń nie obejmuje ustawa?
- Baza adresów elektronicznych – co to?
- Jakie skutki prawne wywołuje wpis do bazy
- Obowiązek posiadania przez podmiot publiczny adresu do doręczeń elektronicznych
- Jedna skrytka do doręczeń w miejsce dwóch
- Zarządzanie skrzynką doręczeń
- Czy i jak można zrezygnować z rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Jakie są metody wpisu do bazy adresów elektronicznych
- Na jaki okres następuje wpis do bazy?
Usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publiczna usługa hybrydowa
- Jakie warunki należy spełnić?
- Wymogi techniczne i organizacyjne
- Doręczenie korespondencji przy wykorzystaniu publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Przekształcanie dokumentu elektronicznego w przesyłkę listową – przesłanki, wady i zalety
- Jakie są opłaty za przekazywanie korespondencji?
- Odpowiedzialność operatora wyznaczonego
- Wyszukiwanie w bazie adresów elektronicznych
- Doręczenia elektroniczne a system wykonywania czynności kancelaryjnych (EZD i tradycyjny)
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako
szkolenie
wewnętrzne
tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Roman Stempel Dyplomowany archiwista, absolwent Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik pionu archiwalnego Instytutu Pamięci Narodowej. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z organizowaniem i prowadzeniem archiwum zakładowego oraz postępowaniem z dokumentacją w jednostkach administracji publicznej i przedsiębiorstwach. Posiada doświadczenie związane z przygotowywaniem normatywów kancelaryjno-archiwalnych (instrukcje, rzeczowy wykaz akt), wprowadzaniem elektronicznego obiegu dokumentacji, jak również w archiwizacji różnorodnych dokumentów, m. in. dokumentacji osobowej, technicznej, medycznej, dokumentacji szkół i placówek oświatowych, dokumentacji projektów unijnych oraz dokumentacji niejawnej.
Ponadto w naszej ofercie:
- Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały
ryczałt
miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
- Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu
wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.
Zachęcamy do kontaktu:
- Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
- Tel.: 722 211 771, 721 649 991