Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online

Jak budować i wzmacniać swoją asertywność.

Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .

PROGRAM SZKOLENIA

1.Asertywność czyli budowanie zdrowych relacji:

  • Co oznacza asertywność ?
  • Czym się różni asertywność od agresji i manipulacji
  • Podstawy negocjowania WIN-WIN
  • Jak wyznaczać i dbać o swoje granice w relacji z innymi
  • Szanse, możliwości i ograniczenia wynikające ze stosowania strategii asertywnej, a także strategii nieasertywnych
  1. Konstruktywna komunikacja w asertywności – niezbędne elementy składowe:
  • Zasady ASERTYWNOŚCI
  • Budowanie komunikatów
  1. Jakim jestem typem w komunikacji:
  • Co wynika z typów komunikacji
  • Jak wpływ ma na asertywność mój styl komunikacji
  1. Asertywna wymiana opinii:
  • Przyjmowanie OCEN negatywnych i pozytywnych
  • Reagowanie na różne formy KRYTYKI
  • Umiejętności asertywnego chronienia siebie w sytuacji KONFLIKTOWEJ
  • Radzenie sobie z zachowaniami MANIPULACYJNYMI
  • Wyrażanie pozytywnych i negatywnych UCZUĆ i opinii
  1. Zwiększania skuteczności osobistej w relacjach:
  • Określenie typu relacji, w jakiej się znajdujemy
  • Strategie skutecznego prezentowania swoich potrzeb, wartości, interesów, opinii i przekonań
  • Asertywność w kontakcie z samym sobą – zwiększanie poczucia własnej wartości
  1. Zarzadzanie sobą
  • Sposoby asertywnego wyrażania uczuć negatywnych – KOMUNIKAT „JA”
  • Jak asertywnie dbać o swoje potrzeby, wartości i interesy lub interesy i wartości reprezentowanej organizacji
  • Asertywne negocjowanie rozwiązania problemu w sytuacji różnic z wykorzystaniem EMPATYCZNEGO ZROZUMIENIA drugiej strony
  • Specjalne zastosowania asertywności w różnych obszarach: kierowanie ludźmi, współpraca, windykacja, sprzedaż i obsługa klienta, negocjacje, relacje prywatne, itp.

 


Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.


Jeżeli jesteś podmiotem zwolnionym z podatku VAT pobierz poniższe oświadczenie:

OŚWIADCZENIE

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Aneta Uszycka Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz  obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne


Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.: 722 211 771, 721 649 991
TERMINY
  • 17.05.2024
    godz: 12:00 - 15:00
  • 07.06.2024
    godz: 09:00 - 13:00
MIEJSCE
online
PROWADZĄCY
ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!
CENA
399 zł netto
UWAGI
Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

CENA ZAWIERA:

MATERIAŁY SZKOLENIOWE W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
CERTYFIKAT SZKOLENIA