Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytani przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputera z dostępem do Internetu oraz mikrofon
PROGRAM SZKOLENIA
1.Komunikacja międzyludzka – istota, rodzaje komunikacji.
2.Model efektywnej komunikacji – relacja nadawca – odbiorca komunikatu – wzajemne zależności.
3.Typy komunikatów.
4.Strategie budowania relacji międzyludzkich kluczem do satysfakcji zawodowej i osobistej.
5.Trudne sytuacje w zespole pracowniczym czyli jakie?
6.Sztuka rozwiązywania konfliktów.
8.Asertywność nie tylko sztuką odmawiania.
9.Autodiagnoza własnego sposobu kontaktowania się z innymi– test
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Iwona Wachel- Praktyk, procesualista, adwokat, trener szkoleń. Specjalizacja w sprawach
odszkodowawczych, naruszenia dóbr pracowniczych, dóbr osobistych, praw pracodawcy i przedsiębiorstwa. Reprezentacja przed Sadami powszechnymi, zarówno poszkodowanych, w tym pracowników jak i ich rodziny oraz pracodawców. Trener również szkoleń miękkich z zakresu mediacji, retoryki i mobbingu.