Przejdź do treści
Logo Centrum Szkoleń Specjalistycznych

E-mail: biuro@szkolenia-css.pl

Telefon: 721 649 991

Akademia Kadr i HR

Sztuka komunikacji – jak budować i wzmacniać komunikację w biznesie

Oświadczenie o zwolnieniu z VAT

Szkolenie online

Ikona kalendarza

PLN

netto

Program

  1. Style komunikacji:

– Charakterystyka typów osobowości wg. Hartmana

– Słabe/mocne strony

– Mowa ciała

– Komunikacja werbalna/niewerbalna

– Środowisko pracy

 

  1. Jak wykorzystać swoje „mocne strony”

– Co mnie wyróżnia?

– Czego unikać?

– Jak się „dogadać”?

– Co wykorzystam?

 

  1. Bariery w komunikacji:

– Plotka, czym jest i jak wpływa na zespół

– Jak rozmawiać, żeby nie pojawiły się bariery w komunikacji

– 10 zasad  w komunikacji

 

  1. Sztuka komunikacji:

– Co to jest asertywność i co ona oznacza?

– Do czego jest nam potrzebna asertywność?

– Cztery modele zachowań

– metoda FUKO

 

  1. Pozytywne strony konfliktu:

– Czym jest konflikt?

– Jak powstaje konflikt

– Metody rozwiazywania konfliktu

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom narzędzi i technik umożliwiających skuteczne budowanie i wzmacnianie komunikacji w środowisku biznesowym.

Prowadzący szkolenie

Aneta Uszycka - Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe, firmy prywatne.

Informacje dodatkowe

Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.

Cena zawiera

benefit

Certyfikat szkolenia

benefit

Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej

Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.:  721 649 991, 530 112 064,

Lokalizacja

Terminy

  • Data realizacji zajęć
    Godzina rozpoczęcia
    Godzina zakończenia
    Status zajęć
  • 08.08.2025

    Od

    09:00

    Do

    14:00

    Rekrutacja w toku

  • 19.09.2025

    Od

    09:00

    Do

    14:00

    Rekrutacja w toku

Kontakt

E-mail E-mail:

szkolenia@szkolenia-css.pl

Telefon Telefon:

721 649 991