Szkolenia otwarte, Mobbing, Szkolenia miękkie
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności zarządzania strategicznego, które są kluczowe dla budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firmy oraz skutecznego kierowania zespołami. Uczestnicy nauczą się formułowania i wdrażania strategii biznesowych. Szkolenie będzie miało charakter warsztatów w którym uczestnicy, będą budować i doskonalić swoje umiejętności podczas zadanie strategicznego.
– Misja
– Wizja
– Cel strategiczny
– Analiza SWOT
– Rodzaje strategii
– Jak monitorować zadania i jakie mamy do tego narzędzia
– Określenie celu bieżącego oraz długoterminowego
– Rola Lidera
– W jaki sposób delegować zadania
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Aneta Uszycka – Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne