Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online

Zarządzanie konfliktem w zespole: narzędzia i strategie

Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .

 

PROGRAM SZKOLENIA

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarzadzania konfliktem w środowisku zawodowym. Uczestnicy nauczą się identyfikować przyczyny konfliktów. Szkolenie obejmuje także praktyczne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz budowania współpracy w zespole, co pozwala przekształcić konflikty w konstruktywny element rozwoju grupy.

 

 

  1. Definicja konfliktu – czym jest konflikt?
  2. Rodzaje konfliktów (wewnętrzne, interpersonalne, zespołowe, organizacyjne)
  3. Przyczyny i dynamika konfliktów
  4. Etapy konfliktu i ich rozpoznanie
  5. Fazy rozwoju konfliktu (od napięcia po eskalację)
  6. Jak rozpoznać konflikt na wczesnym etapie?
  7. Techniki komunikacji w sytuacjach konfliktowych:

– Zasady aktywnego słuchania

– Komunikacja niewerbalna w rozwiązywaniu konfliktów

– Techniki asertywnej komunikacji

  1. Rozwiązywanie konfliktów oparte na współpracy:

– Ćwiczenie zespołowe: studium przypadku – rozwiązanie konfliktu w grupie

  1. Zapobieganie konfliktom
  2. Rola Lider/menadżera w zarządzaniu konfliktem

 


Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.


Jeżeli jesteś podmiotem zwolnionym z podatku VAT pobierz poniższe oświadczenie:

OŚWIADCZENIE

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Aneta Uszycka Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz  obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne


Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.: 722 211 771, 721 649 991
TERMINY
  • 31.01.2025
    godz: 09:00 - 15:00
  • 21.02.2025
    godz: 09:00 - 15:00
  • 14.03.2025
    godz: 09:00 - 15:00
MIEJSCE
online
PROWADZĄCY
ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!
CENA
420 zł netto
UWAGI
Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

CENA ZAWIERA:

MATERIAŁY SZKOLENIOWE W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
CERTYFIKAT SZKOLENIA