Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarzadzania konfliktem w środowisku zawodowym. Uczestnicy nauczą się identyfikować przyczyny konfliktów. Szkolenie obejmuje także praktyczne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz budowania współpracy w zespole, co pozwala przekształcić konflikty w konstruktywny element rozwoju grupy.
– Zasady aktywnego słuchania
– Komunikacja niewerbalna w rozwiązywaniu konfliktów
– Techniki asertywnej komunikacji
– Ćwiczenie zespołowe: studium przypadku – rozwiązanie konfliktu w grupie
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Aneta Uszycka – Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne