Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytani przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputera z dostępem do Internetu oraz mikrofon
PROGRAM SZKOLENIA
Istota i cel szkolenia:
Osoby, których życie zawodowe wiąże się z bezpośrednim kontaktem z ludźmi, obsługą reklamacji, skarg czy rozwiązywaniem trudnych sytuacji w pracy, zmagają się z chronicznym stresem. To, w jaki sposób pracownik reaguje na sytuacje trudne i konfliktowe w dużej mierze determinuje nie tylko poziom zadowolenia obsługiwanej osoby, współpracowników i członków zarządzanego zespołu ale i komfort psychiczny samego pracownika. Konsekwencją nieprawidłowych reakcji, zwłaszcza utrwalonych, wielokrotnie powtarzanych, staje się negatywna opinia klientów/petentów/członków zarządzanego zespołu, zła opinia społeczna na temat danej instytucji, negatywny „marketing szeptany” i , co ważne – niezadowolenie z pracy samych pracowników, wypalenie zawodowe, brak satysfakcji, poczucie klęski, a nawet depresja i choroby będące następstwem długotrwałego stresu oraz częste korzystanie ze zwolnień lekarskich.Niniejsze szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą skutecznie radzić sobie w tego typu trudnych sytuacjach. Trening polega na budowaniu wewnętrznej pewności siebie, wzmacnianie umiejętności działania pomimo trudności oraz radzenie sobie z przeszkadzającymi emocjami. Kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji z klientami, współpracownikami, zarządzanym zespołem oraz asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu. Trening pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania spokojnych komunikatów oraz opanowania emocji, tak aby kreować profesjonalizm całej organizacji i nie ponosić szkód zdrowotnych.
Na szkoleniu dowiesz się:
i zastrzeżeniami ze strony drugiej osoby?
Moduł 1, podczas którego dowiesz się jak:
Moduł 2, podczas którego nauczysz się:
Moduł 3, podczas którego odbędziesz praktyczny trening w zakresie:
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Monika Polaczek – Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany coach – Akademia Profesjonalnego Coachingu akredytowana przez Noble Manhattan Coaching. Nauczyciel akademicki. Ponad 14 – lenia praktyka w zawodzie trenera i wykładowcy oraz znajomość realiów pracy zarówno od strony pracownika, menadżera zespołu, jak i szkoleniowca. Członek Rady Dydaktycznej Kierunku Doradztwo Filozoficzne i Coaching w Instytucie Filozofii Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ma świetny kontakt z ludźmi i poczucie humoru. Stworzyła i administruje portal internetowy zrzeszający około 130 tysięcy pracowników budżetówki pod nazwą ,,Robię w budżetówce”. Wykładowca szkoleń z zakresu: Komunikacji interpersonalnej; Strategii zarządzania stresem; Mobbingu; Kontroli zarządczej; Etyki i deontologii zawodów medycznych; Trudnego klienta w urzędzie; Skuteczne techniki unikania wypalenia zawodowego i strategie walki ze stresem dla nauczycieli, Przeciwdziałanie praktykom mobbingowym, Trudne sytuacje w pracy urzędu – jak reagować na skargi, wzburzenie i krytykę.