Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytani przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputera z dostępem do Internetu oraz mikrofon
PROGRAM SZKOLENIA
3. Czego dotyczą nasze konflikty? – koło konfliktu Moore’a
a. Wprowadzenie do modelu Koła Konfliktu Moore’a.
b. Omówienie różnych typów konfliktów: o zasoby, o relacje, wartości, dane, strukturalne.
c. Zastosowanie Koła Konfliktu do analizy rzeczywistych sytuacji konfliktowych.
4.Cykl konflikty – fazy konfliktu oraz przyczyny eskalacji konfliktu
a. Omówienie faz konfliktu
b. Przyczyny eskalacji konfliktu
c. Faza “uśpienia” konfliktu – jak rozpoznać ukryte konflikty zanim wyeskalują
d. Techniki zapobiegania eskalacji konfliktu
5 .Jaki sposób działania przyjmujemy w sytuacjach konfliktowych (model Thomasa-Kilmanna)
a. Model stylów radzenia sobie z konfliktami
b. Charakterystyka każdego stylu
c. Jak dopasować styl działania w konflikcie do sytuacji i celów organizacyjnych
6. Strategie prowadzące do rozwiązania konfliktu w oparciu o Trójkąt Satysfakcji Chrisa Moore’a
a. Wprowadzenie do Trójkąta Satysfakcji.
b. Jak balansować te trzy elementy, aby osiągnąć trwałe i satysfakcjonujące rozwiązanie konfliktu.
c. Przykłady zastosowania Trójkąta Satysfakcji w praktyce.
7. Refleksja i zakończenie
a. Przegląd kluczowych koncepcji i narzędzi omawianych podczas szkolenia
b. Refleksja uczestników
c. Ankieta ewaluacji szkolenia
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Daniel Siatkowski – doświadczony ekspert w obszarze psychologii i rozwoju osobistego, który łączy teoretyczną wiedzę z praktycznym doświadczeniem. Psycholog, absolwent szkoły Trenerów Biznesu i podczas treningu interpersonalnego w Grupie SET a także asesor projektów AC/DC w ADN Akademii. Posiada ponad 6 letnie doświadczenie w HR, jako HR Business Partner, trener umiejętności psychospołecznych, ekspert ds. rekrutacji i mediator. Jego umiejętności obejmują rozwój kompetencji miękkich, takich jak komunikacja bez przemocy (NVC), zarządzanie emocjami i konfliktem, a także szkolenia liderskie, motywowanie, diagnoza i rozwój kompetencji oraz wsparcie w zmianie za pomocą technik Dialogu Motywującego. Specjalizacje obejmują nie tylko techniki zarządzania emocjami i konfliktem, ale również rozwój empatii i umiejętności interpersonalnych. Profesjonalista, który łączy wiedzę teoretyczną z bogatym doświadczeniem, oferując skuteczne narzędzia i techniki do zarządzania emocjami oraz rozwoju osobistego.