Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom narzędzi i technik umożliwiających skuteczne budowanie i wzmacnianie komunikacji w środowisku biznesowym.
– Charakterystyka typów osobowości wg. Hartmana
– Słabe/mocne strony
– Mowa ciała
– Komunikacja werbalna/niewerbalna
– Środowisko pracy
– Co mnie wyróżnia?
– Czego unikać?
– Jak się „dogadać”?
– Co wykorzystam?
– Plotka, czym jest i jak wpływa na zespół
– Jak rozmawiać, żeby nie pojawiły się bariery w komunikacji
– 10 zasad w komunikacji
– Co to jest asertywność i co ona oznacza?
– Do czego jest nam potrzebna asertywność?
– Cztery modele zachowań
– metoda FUKO
– Czym jest konflikt?
– Jak powstaje konflikt
– Metody rozwiazywania konfliktu
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Wykładowca- Aneta Uszycka – Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne