Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .

   

    PROGRAM SZKOLENIA 

 

     Dlaczego obsługa Klienta jest tak ważna?

– na czym polega budowanie wizerunku przez pracowników obsługi klienta?
– dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?

   Ja jako Partner Klienta

– profesjonalizm – bycie autorytetem
– co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
– wyróżniki w obsłudze klienta

     Komunikacja w obsłudze Klienta

– zdobywanie i przekazywanie informacji
– fakty i interpretacje – umiejętność rozmowy w oparciu o fakty
– sztuka zadawania właściwych pytań
– jak mówić, aby klient nas słuchał?
– język szakala i język żyrafy
– bariery komunikacyjne

    Standardy komunikacji telefonicznej, e mailowej oraz w kontakcie bezpośrednim z Klientem.

  Czy „trudni” Klienci na prawdę są trudni?
– trudny klient – definicja
– dlaczego klient jest trudny dla mnie?
– omówienie najważniejszych zasad w trudnych sytuacjach z klientami na podstawie
– doświadczeń uczestników


Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.


Jeżeli jesteś podmiotem zwolnionym z podatku VAT pobierz poniższe oświadczenie:

OŚWIADCZENIE

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Absolwent studiów społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu human resources w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Przez wiele lat zdobywał umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołami w obszarze obsługi klienta, skutecznej selekcji i pozyskiwaniu pracowników z rynku pracy oraz w rozwoju ich kompetencji poprzez m.in. prowadzenie spotkań coachingowych. Posiada doświadczenie także w usprawnianiu procesów wewnątrz firm.


Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.: 722 211 771, 721 649 991
TERMINY
  • 18.10.2024
    godz: 09:00 - 13:00
  • 05.11.2024
    godz: 09:00 - 13:00
  • 11.12.2024
    godz: 09:00 - 13:00
MIEJSCE
online 9.00-13.00
PROWADZĄCY
TRENER SZKOLEŃ MIĘKKICH - na ŻYWO !!!
CENA
399 zł netto
UWAGI
Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

CENA ZAWIERA:

MATERIAŁY SZKOLENIOWE W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
CERTYFIKAT SZKOLENIA