Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
- Dlaczego obsługa Klienta jest tak ważna?
na czym polega budowanie wizerunku przez pracowników obsługi klienta?
dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?
2. Ja jako Partner Klienta
profesjonalizm – bycie autorytetem
co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
wyróżniki w obsłudze klienta
3. Komunikacja w obsłudze Klienta
zdobywanie i przekazywanie informacji
fakty i interpretacje – umiejętność rozmowy w oparciu o fakty
sztuka zadawania właściwych pytań
jak mówić, aby klient nas słuchał?
język szakala i język żyrafy
bariery komunikacyjne
4. Standardy komunikacji telefonicznej, e mailowej oraz w kontakcie bezpośrednim z
Klientem.
5. Czy „trudni” Klienci na prawdę są trudni?
trudny klient – definicja
dlaczego klient jest trudny dla mnie?
omówienie najważniejszych zasad w trudnych sytuacjach z klientami na podstawie
doświadczeń uczestników
v Metodologia wykorzystywana podczas szkolenia:
– ćwiczenia
– quizy
– dyskusja grupowa
– studia przypadków
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako
szkolenie
wewnętrzne
tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Absolwent studiów społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu human resources w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Przez wiele lat zdobywał umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołami w obszarze obsługi klienta, skutecznej selekcji i pozyskiwaniu pracowników z rynku pracy oraz w rozwoju ich kompetencji poprzez m.in. prowadzenie spotkań coachingowych. Posiada doświadczenie także w usprawnianiu procesów wewnątrz firm.
Ponadto w naszej ofercie:
- Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały
ryczałt
miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
- Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu
wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.
Zachęcamy do kontaktu:
- Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
- Tel.: 722 211 771, 721 649 991