Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online
Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .
PROGRAM SZKOLENIA
Dlaczego obsługa Klienta jest tak ważna?
– na czym polega budowanie wizerunku przez pracowników obsługi klienta?
– dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?
Ja jako Partner Klienta
– profesjonalizm – bycie autorytetem
– co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
– wyróżniki w obsłudze klienta
Komunikacja w obsłudze Klienta
– zdobywanie i przekazywanie informacji
– fakty i interpretacje – umiejętność rozmowy w oparciu o fakty
– sztuka zadawania właściwych pytań
– jak mówić, aby klient nas słuchał?
– język szakala i język żyrafy
– bariery komunikacyjne
Standardy komunikacji telefonicznej, e mailowej oraz w kontakcie bezpośrednim z Klientem.
Czy „trudni” Klienci na prawdę są trudni?
– trudny klient – definicja
– dlaczego klient jest trudny dla mnie?
– omówienie najważniejszych zasad w trudnych sytuacjach z klientami na podstawie
– doświadczeń uczestników
Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.
Absolwent studiów społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu human resources w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Przez wiele lat zdobywał umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołami w obszarze obsługi klienta, skutecznej selekcji i pozyskiwaniu pracowników z rynku pracy oraz w rozwoju ich kompetencji poprzez m.in. prowadzenie spotkań coachingowych. Posiada doświadczenie także w usprawnianiu procesów wewnątrz firm.