Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytania przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz mikrofon .

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Dlaczego obsługa Klienta jest tak ważna?
    na czym polega budowanie wizerunku przez pracowników obsługi klienta?
    dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?
    2. Ja jako Partner Klienta
    profesjonalizm – bycie autorytetem
    co robić, żeby klienci mieli poczucie, że rozmawiają z profesjonalistą?
    wyróżniki w obsłudze klienta
    3. Komunikacja w obsłudze Klienta
    zdobywanie i przekazywanie informacji
    fakty i interpretacje – umiejętność rozmowy w oparciu o fakty
    sztuka zadawania właściwych pytań
    jak mówić, aby klient nas słuchał?
    język szakala i język żyrafy
    bariery komunikacyjne
    4. Standardy komunikacji telefonicznej, e mailowej oraz w kontakcie bezpośrednim z
    Klientem.
    5. Czy „trudni” Klienci na prawdę są trudni?
    trudny klient – definicja
    dlaczego klient jest trudny dla mnie?
    omówienie najważniejszych zasad w trudnych sytuacjach z klientami na podstawie
    doświadczeń uczestników
    v Metodologia wykorzystywana podczas szkolenia:
    – ćwiczenia
    – quizy
    – dyskusja grupowa
    – studia przypadków

Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.


Jeżeli jesteś podmiotem zwolnionym z podatku VAT pobierz poniższe oświadczenie:

OŚWIADCZENIE

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Absolwent studiów społecznych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu human resources w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie. Przez wiele lat zdobywał umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołami w obszarze obsługi klienta, skutecznej selekcji i pozyskiwaniu pracowników z rynku pracy oraz w rozwoju ich kompetencji poprzez m.in. prowadzenie spotkań coachingowych. Posiada doświadczenie także w usprawnianiu procesów wewnątrz firm.


Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.: 722 211 771, 721 649 991
TERMINY
  • 27.10.2023
    godz: 09:00 - 13:00
  • 24.11.2023
    godz: 09:00 - 13:00
  • 15.12.2023
    godz: 09:00 - 13:00
MIEJSCE
online 9.00-13.00
PROWADZĄCY
TRENER SZKOLEŃ MIĘKKICH - na ŻYWO !!!
CENA
390 zł netto
UWAGI
Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

CENA ZAWIERA:

MATERIAŁY SZKOLENIOWE W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
CERTYFIKAT SZKOLENIA