Prawo pracy dla Kadr i Płac, Szkolenia otwarte, Szkolenia miękkie, Online

Asertywność, stres i rozwiązywanie problemów- jaką postawę przyjąć w dziale kadr ?

Szkolenie online – szkolenie na żywo, bez konieczności spotykania się. Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą wykładowcę oraz omawianą prezentację w trakcie wykładu. Można na żywo zadawać pytani przez mikrofon lub na czacie. Wystarczy posiadać komputera z dostępem do Internetu oraz mikrofon

 

PROGRAM SZKOLENIA 

Komunikacja dopasowana do typu osobowości

 

  1. Style komunikacji:

– Charakterystyka typów osobowości

– Słabe/mocne strony

– Mowa ciała

– Komunikacja werbalna/niewerbalna

– Środowisko pracy

  1. Jak wykorzystać swoje „mocne strony”

– Co mnie wyróżnia?

– Czego unikać?

– Jak się „dogadać”?

– Co wykorzystam?

  1. Bariery w komunikacji:

– Plotka, czym jest i jak wpływa na zespół

– Jak rozmawiać, żeby nie pojawiły się bariery w komunikacji

– 10 zasad  w komunikacji

  1. Sztuka komunikacji:

– Co to jest asertywność i co ona oznacza?

– Do czego jest nam potrzebna asertywność?

– Technika aktywnego słuchania TAS

– metoda FUKO -czyli jak udzielać informacji zwrotnej

  1. Zarządzanie czasem:

– stres i presja czasu

– zarzadzanie zadaniami

  1. Modele zachowań:

– jaką przyjąć postawę ?

– jak poradzić sobie z trudnymi rozmowami z pracownikiem.

 


Powyższy temat oraz każdy inny realizujemy również jako szkolenie wewnętrzne tylko dla konkretnej firmy/instytucji.


Jeżeli jesteś podmiotem zwolnionym z podatku VAT pobierz poniższe oświadczenie:

OŚWIADCZENIE

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Aneta Uszycka Trener Biznesu, Coach. Ukończyła UR na kierunku Certyfikowany Coach przy szkole Coachingu HPR Group oraz Szkołę Trenerów DEA Trening w Chorzowie. Posiada 12 letnie doświadczenie. W ramach prowadzonych przez siebie szkoleń, łączy innowacyjne podejście z doświadczeniem trenerskim i coachingowym. Prowadzi autorskie szkolenie z zakresu kompetencji sprzedażowych. Dla kadry zarządzającej oraz dla klientów indywidualnych prowadzi szkolenia z zakresu pracy z wymagającym klientem, konfliktami w zespole oraz  obszaru kompetencji miękkich. Posiada doświadczenie na sali szkoleniowej oraz doświadczenie w pracy coachingowej z klientem biznesowym oraz indywidualnym. Jej klientami są Instytucje państwowe ,firmy prywatne


Ponadto w naszej ofercie:

  • Konsultacje telefoniczne/mailowe/online – bieżąca pomoc prawna z prawa pracy – stały ryczałt miesięczny (nie jesteście związani Państwo żadną umową) lub konsultacja jednorazowa
  • Opracowanie i korekta aktów prawa wewnątrzzakładowego: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS, dokumentacji antymobbingowej, dokumentacji BHP.

Zachęcamy do kontaktu:

  • Adres e-mail: biuro@szkolenia-css.pl, szkolenia@szkolenia-css.pl
  • Tel.: 722 211 771, 721 649 991
TERMINY
  • 24.01.2025
    godz: 09:00 - 14:00
  • 14.02.2025
    godz: 09:00 - 14:00
  • 07.02.2025
    godz: 09:00 - 14:00
MIEJSCE
online
PROWADZĄCY
ANETA USZYCKA -na ŻYWO !!!
CENA
420 zł netto
UWAGI
Możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia na żywo na przez mikrofon lub na czacie. Faktura płatna po zrealizowanym szkoleniu w terminie 21 dni.

CENA ZAWIERA:

MATERIAŁY SZKOLENIOWE W WERSJI ELEKTRONICZNEJ
CERTYFIKAT SZKOLENIA